Πόσο κερδοφόρες μπορούν πραγματικά οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις να είναι;

Σύντομα η Google θα στοχεύσει στα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία. Εάν η επιχείρησή σας έχει μια βάση δεδομένων γεμάτη από τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των πελατών, θα γίνει πολύ πιο κερφδοφόρα, αν χρησιμοποιείτε το Adwords. Σε μία από τις μεγαλύτερες ιστορίες ‘digitalmarketing’ της χρονιάς , η Google θα αφήσει σύντομα τις επιχειρήσεις να στοχεύσουν τις διαφημίσειςYouTube και Google στους ανθρώπους που βρίσκονται στον κατάλογο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους.Είναι ένα νέο εργαλείο αποκαλούμενο ‘Customer Match’ , και θα επιτρέψει στις επιχειρήσεις να πάρουν καλύτερη αξία για τη διαφήμισή τους μέσω Google Adwords.


Για παράδειγμα


Ένας πελάτης μοιράζεται τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του όταν κάνει μια έρευνα,γράφεται να δει τις ειδικές προσφορές ή να εισαχθεί στον ανταγωνισμό με μια ιδιοκτησία.Το ‘marketing’ του ξενοδοχείου μπορεί να φορτώσει αυτή τη διεύθυνση στο Google για να τον προσδιορίσει  ώστε όταν χρησιμοποιήσει την αναζήτηση Google ή YouTube για να στοχεύσει στις διαφημίσεις του για παρόμοιες προσφορές, υπό τον όρο ότι συνδέθηκε στην Google με την ίδια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Οι επιχειρήσεις με τις μεγάλες βάσεις δεδομένων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα ωφεληθούν περισσότερο από το νέο εργαλείο διαφήμισης.
Υπάρχουν σημαντικά πλεονεκτήματα για τους διαφημιστές:

Αύξηση εμπορικών σημάτων:
Όσο πιο συμπυκνωμένη είναι η καμπάνια που δημιουργήσατε για το eshop ή την ιστοσελίδα σας, τόσο μεγαλύτερη η επίδραση που θα έχετε στην προώθηση των στόχων σας.

Αυξανόμενα conversion rates:

Ήδη γνωρίζεται ότι οι άνθρωποι που εγγράφονται για την λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ενδιαφέρονται για το προϊόν ή το περιεχόμενό σας. Όσο πιο συναφής η σύνδεση, τόσο πιθανότερο  ο χρήστης θα αγοράσει.

 Χαμηλότερο κόστος του κλικ:

Με την εξυπηρέτηση λιγότερων διαφημίσεων στους ανθρώπους στην έξω από το targetgroupσας, δεν σπαταλάτε τόσο προϋπολογισμό σε άτομα που δεν γνωρίζουν ή δεν ενδιαφέρονται για την εταιρεία σας.

Συγχρονισμός:

Με το ‘Customer Match’, η εταιρεία σας είναι σωστή, με το σωστό μήνυμα, τη στιγμή που ο πελάτης σας είναι πιο δεκτικός.
Σε έναν κόσμο όπου είναι όλο και δυσκολότερο για το ‘marketing’ να προσφέρει την εξατομίκευση που βοηθά την επιχείρηση να απευθύνεται πιοοικονομικά και πιο αποδοτικά.
Εάν θα επιθυμούσατε να γνωρίζετε περισσότερα για να φτιάξετε τη βάση δεδομένων σας και να χρησιμοποιήσετε τα ‘adwords’ ώστε να οδηγήσετε περισσότερους επισκέπτες στην σελίδα σας – επικοινωνήστε μαζί μας.

Πηγή: aboutnet 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια