Με την πρόσφατη κυκλοφορία του αποκλειστικού τίτλου της Sony, the Order 1886, και όλη την συζήτηση που το κυνηγάει για την χρονική του διάρκεια, αποφάσισα να αναπτύξω το θέμα της διάρκειας των παιχνιδιών. Το βασικό ερώτημα είναι το πόσο μεγάλο πρέπει να είναι ένα παιχνίδι. Αν κάνουμε αυτή την σκέψη θα καταλάβουμε ότι δεν υπάρχει σταθερή απάντηση και εξαρτάται άμεσα από την φύση και το είδος των παιχνιδιών. Εγώ προσωπικά κρίνω το μέγεθος ενός παιχνιδιού σύμφωνα με την τιμή του για να δω πόσο, ουσιαστικά μου κόστισε μια ώρα του συγκεκριμένου παιχνιδιού. Δηλαδή αν αγοράσω ένα παιχνίδι 40 ευρώ και παίξω 20 ώρες , πλήρωσα 2 ευρώ την ώρα, κάτι πολύ αποδεκτό , πάντα υποκειμενικά μιλώντας. Όμως το θέμα είναι πως αν αυτές οι 20 ώρες αποτελούνται από 6 ουσιαστικές και 14 μακριές και ανούσιες, τότε σημαίνει ότι έδωσα 12ευρω για ουσιαστική, με νόημα διασκέδαση και 28 για κακή. Ως παράδειγμα του παραπάνω επιχειρήματος θα σας φέρω 2 παιχνίδια, το The Last of Us και το DayZ. Το Last of Us είναι κυριολεκτικά ένα αριστούργημα, ένα έργο τέχνης, το οποίο πλήρωσα 60ευρω και μου πήρε 10 ώρες. Το θέμα είναι ότι αυτές οι δέκα ώρες είναι δέκα απο τις καλυτερες ώρες που έχει προσφέρει ο κόσμος των βιντεοπαιχνιδιών που άξιζαν τα λεφτά τους μέχρι το τελευταίο λεπτό. Από την άλλη το DayZ, ένα παιχνίδι που πλήρωσα 23 ευρώ μου έχει προσφέρει 125 ώρες παιχνιδιού και πιστεύω ότι θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν. Όμως το θέμα είναι ότι όλες αυτές οι 125 ώρες δεν αντιστοιχούν ούτε σε 2 του the Last of Us. Με αυτό το παράδειγμα ήθελα να σας δείξω ότι η διάρκεια ενός παιχνιδιού δεν είναι το παν. Είναι ένα πολύ σημαντικό κριτήριο αλλά όχι το κυριότερο. Το κυριότερο είναι η ποιότητα της διάρκειας του παιχνιδιού γιατί ξέρω πως αν βγει το τέλειο παιχνίδι με απίστευτα γραφικά, καταπληκτικό σενάριο και τέλειο gameplay και κρατάει 5 ώρες , πάλι θα το αγόραζα και θα το υποστήριζα.
φωνητική ανάγνωση του άρθρου
συντάκτης Αντώνης Γλάρος
0 Σχόλια
αφήστε τα σχόλια σας
Παρακαλώ σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι με greeklish.