Αρχικά ήταν μια χρονιά μεγάλων απογοητεύσεων όπου μας υποσχέθηκαν τίτλους ριζοσπαστικούς , που θα άλλαζαν ότι ξέραμε μέχρι τώρα στον τομέα του gaming. Δυστυχώς δεν είδαμε κάτι τέτοιο και το μόνο που μας έμεινε είναι η πίκρα που άφησαν απογοητευτικοί τίτλοι όπως το watch dogs ,το destiny,το assassin's creed unity κ.α.
Ευτυχώς υπήρχαν και αρκετά διαμάντια μέσα στην χρονιά και για να πω την αλήθεια οι καλύτεροι τίτλοι που έπαιξα φέτος ήταν παιχνίδια τα οποία δεν περίμενα να με συναρπάσουν.
Τέτοια παιχνίδια ακούν στα ονόματα Southpark: The stick of truth, Middle-Earth:Shadow of Mordor, Wolfeinstein:The new order και άλλοι διάφοροι τίτλοι που με ενθουσίασαν μέσα στο 2014.
Ήταν μια χρονιά προβληματικών launch παιχνιδιών όπου οδήγησε τους καταναλωτές στο να ξανασκέφτονται τις day one αγορές τους.
Δεν θα μιλήσω ξεχωριστά για κάθε τίτλο γιατί αυτό θα μπορούσε να κάνει ένα τεράστιο review για αυτό θα κάνω κάποιες λίστες οι οποίες θα ανακεφαλαιώσουν το 2014 όπως το έζησα εγώ και στην συνέχεια θα στέψω τον νικητή του game of the year (πάντα μιλώντας για τις προσωπικές μου απόψεις) Αν λείπει κάποιο παιχνίδι που νομίζετε ότι έπρεπε να είναι στις δύο λίστες που παραθέτω υπάρχει περίπτωση να μην το έπαιξα (Έχω PC και PS3) για αυτό αφήστε στα σχόλια την γνώμη σας.
Τα καλύτερα παιχνίδια του 2014
Southpark:Stick of truth
The Wolf among us (Telltale)
Middle-Earth: Shadow of Mordor (Monolith)
Far cry 4 (Ubisoft)
Wolfeinstein: The new order (Machine Games)
Dark Souls (FromSoftware)
Shovel knight (Yaght Club Games)
Alien: Isolation (Creative Assembly)
Tα πιο απογοητευτικά παιχνίδια του 2014
Watch_Dogs ( Ubisoft)
Destiny (Bungie)
The evil within (Tango Gameworks)
Assassin's Creed:Unity ( Ubisoft)
Το παιχνίδι της χρονιάς
Όταν έπαιξα το παρακάτω παιχνίδι μου δημιούργησε λατρεία για το σύμπαν του Bigby Wolf και τους χαρακτήρες της Fabletown και του The Wolf Among us. Ξέρω πως δεν είναι τόσο παιχνίδι όσο κάποια άλλα στην λίστα και ήθελα πολύ να δώσω τον τίτλο στο Shadow of Mordor. Αλλά όσο και να ήθελα, όσο και να με ενθουσίασε η μαγευτική Mordor που έπλασε η Monolith και όσο και να με νευρίασε ένας orc captain που με σκότωσε χίλιες φορές και με χλεύαζε κάθε φορά που με ξαναέβλεπε , η ιστορία του Talion δεν με άγγιξε αρκετά. Αυτό που κατάφερε η Telltale είναι να με κάνει να πασχίζω για να σιγουρευτώ ότι θα πάρω την σωστή απόφαση, έστω και για το παραμικρό, αλλά αυτό δεν ήταν το σπουδαιότερο. Το σπουδαιότερο ήταν ότι τελείωνα ένα επεισόδιο (από τα πέντε του παιχνιδιού) και μετά δεν μπορούσα να πάψω να σκέφτομαι τις αποφάσεις μου και το τι θα γίνει στην συνέχεια. Αυτό το συναίσθημα έμεινε μαζί μου μέχρι και το τελευταίο δευτερόλεπτο όπου με άφησε να παρακαλώ για την δεύτερη season όσο πιο γρήγορα γίνεται και είμαι σίγουρος πως η Telltale δεν θα με απογοητεύσει.
συντάκτης : Αντώνης Γλάρος
0 Σχόλια
αφήστε τα σχόλια σας
Παρακαλώ σχολιάστε με ελληνικούς πεζούς χαρακτήρες, όχι με greeklish.